بهترین مواد شوینده طبیعی

سبک زندگی
بدون دیدگاه

اینکه بدانید از چه روشی و مواد شوینده استفاده می کنید نیازمند زمان است .اما با داشتن مواد شوینده طبیعی میتوان مواد شوینده و سفید کننده سالمی ساخت که بهترین و موثرترین آنها را در ادامه آورده ایم.

رفع لکه لباس سفید با لیمو و سرکه :

آب لیمو با سرکه لکه بر طبیعی است. این ترکیب قوی حتی لک های روی لباس های سفید را هم از بین می برد. برای رفع لکه ها از روی لباس های سفید کافیست این محلول را به طور مساوی ترکیب و لباس ها را با آن شست و شو دهید.

 آسپرین بهترین ماده برای رفع لکه لباس سفید :

آسپرین یکی دیگر از راه های موثر برای از بین بردن لک های غذا و آب میوه هاست .و لباس های سفید را به حالت اولیه و روشن بر می گرداند. برای استفاده از آسپرین به عنوان لکه بر لباس کافیست تشتی را پر از آب کرده و ۶ آسپرین خرد شده را به آن اضافه کنید. خوب که با هم ترکیب شد لباس ها را به مدت ۳۰ دقیقه در آن خیس کنید و بعد لباس ها را با مواد شوینده معمولی شست و شو دهید.

رفع لکه لباس سفید با استفاده از جوش شیرین :

یکی از مواد پاک کننده ی تاثیر گذار و محرک برای رفع لکه ها، جوش شیرین است . برای تمیز کردن لکه ها از روی لباس با استفاده از این ماده پر کاربرد ابتدا باید یک فنجان جوش شیرین را با ۴ لیتر آب ترکیب کنید .و دقایقی لباس ها را در آن محلول خیس کنید.

مطلب پیشنهادی:   علامت خونه ای که سوسک داره

 آب لیمو محلول جادویی برای رفع لکه لباس سفید :

ظرفی را آب کنید و چند برش  لیمو ترش  را داخل آن بیندازید .و آن را روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید به جوش آید .سپس آن را خاموش کنید تا جوراب یا لباس سفید یکی دو ساعت خیس بخورد.

آب را عوض کنید و  این بار ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به مقداری آب گرم اضافه کنید .و سپس لباس یا پارچه سفید را نیم ساعت داخل آن خیس کنید و در نهایت بشویید.

برای سفیدتر شدن لباس ها از روشهای قدیمی استفاده کنید. آن ها را در آفتاب پهن کنید تا نیازی به استفاده از سفیدکننده کلردار نداشته باشید.

نوشته‌های تازه

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ایده هایی برای سرو سامان دادن انباری خانه
نوشتهٔ بعدی
آموزش ساخت صابون خوشبو در منزل + تصاویر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید