پاکسازی ریه‌ها با چند معجون خاص !!

سلامتی

روش‌های ساده ای برای پاکسازی ریه وجود دارد که می توان در خانه آنها را انجام داد. با مطلبک همراه باشید.

در این مطلب چند نوشیدنی فوق العاده برای پاکسازی ریه‌ها به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند ریه‌هایتان تمیز شود همچنین برای پاکسازی سینه و اخلاط مضر نیز بسیار مفید است. این نوشیدنی‌ها شامل فرآیندی است که سیستم تنفسی را از هرگونه آلودگی و سموم دور نگه می دارد.

تمیز نگه داشتن ریه، نه تنها باعث سم زدایی از سیستم تنفسی می شود، بلکه فشار خون را تنظیم می کند، هضم غذا را راحت تر و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

پاکسازی ریه ها

مواد لازم برای تهیه معجون پاکسازی ریه‌ها :

سیر ۱۰ حبه

آویشن تازه ۳ شاخه

روغن زیتون به میزان لازم

طرز تهیه معجون پاکسازی ریه‌ها :

حبه های سیر را در هاون بکوبید تا به صورت خمیر درآید. سپس برگ های آویشن را افزوده و دوباره بکوبید تا هر دو مخلوط و یکدست شوند. ترکیب را داخل یک ظرف شیشه ای تمیز بریزید و روی آن روغن زیتون بِکر بریزید به طوری که سطح آن را بپوشاند. اجازه دهید ترکیب حاصل یک شب کامل بماند.

حال که داروی خانگی سیر و آویشن تان یک شب به خوبی در روغن زیتون خیس شده است می توانید یک قاشق چای خوری از آن را به صورت ناشتا میل کنید. روز بعد نیز می توانید به همین میزان از ترکیب میل کنید. بعد از دو هفته مصرف اثرات آن را روی ریه ها و دیگر ارگان ها خواهید دید.

مطلب پیشنهادی:   آشنایی با همه مضرات و خواص باقلا

مواد لازم برای تهیه معجون پاکسازی ریه‌ها:

ریشه زنجبیل تازه : چند سانتی متر

عسل : ۴۰۰ گرم

زردچوبه : ۲ قاشق سوپ خوری

پیاز : ۴۰۰ گرم

آب : یک لیتر

طرز تهیه معجون پاکسازی ریه‌ها :

ابتدا آب را بجوشانید و به آن عسل اضافه کنید. سپس ریشه‌های زنجبیل را رنده کرده، پیازها را خرد کرده و به آب جوش اضافه کنید. زمانی که جوش می خورد زردچوبه را نیز اضافه کنید و بگذارید نصف بیشتر آب آن تبخیر شود.پس از خنک شدن آن را در شیشه ای تمیز ریخته و در یخچال بگذارید و هر روز دو مرتبه دو قاشق از آن را با شکم خالی میل کنید.

مواد خوراکی که برای پاک کردن ریه مفید هستند شامل آب گریپ فروت ، آب هویج، مواد غذایی حاوی پتاسیم، زنجبیل ، نعنا و آب میوه کرن بری هستند. همچنین خوراکی هایی مانند سیب، موز، انواع غلات، سبزیجات، خشکبار، میوه های خشک و دانه ها ،همگی برای پاک کردن ریه تاثیر بسزایی دارند.

نوشته‌های تازه

, , ,
نوشتهٔ پیشین
ماکارونی قالبی با پنیر پیتزا
نوشتهٔ بعدی
درمان سیاهی دور چشم با کمک طب سنتی | با سیاهی دور چشم خداحافظی کنید !!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید