از بی حالی و خستگی رها شوید

سبک زندگی

۶ روش که خستگی عصر را برطرف می کنند:

 

خستگی زیاد در اوایل عصر باعث می شود مردم سست و بی حال شوند و در مورد مسئولیت هایشان در خانه نگران باشند. این مشکل باعث می شود آن ها بیشتر بخورند ، بیشتر بنوشند و تنبل شوند.

با راه کارهایی که در این بخش از مجیدفود ارائه می شود از بی حالی و خستگی رها شوید.

 

 

 

خستگی عصر

به مرور زمان موجب می شود تا اشخاص بیشتر نگران  و ناراضی تر از خودشان باشند. راه هایی وجود دارد تا از این حالت جلوگیری و موجب می شود شما سرشار از زندگی و انرژی شوید .

کسالت عصرگاهی را که ناشی از خستگی است با ۶ ترفند که شما را سالم و پر انرژی نگه می دارند ، برطرف کنید.

بعد از ۸ الی ۹ ساعت خواب روز خود را با تغذیه مغزتان توسط همه گلوکزی که نیاز دارد، شروع کنید. برای خوراکی هایی که در کل روز به شما انرژی می رسانند، برنامه ریزی کنید.  کربوهیدرات و پروتئین گیاهی کم چرب، انرژی که بدن شما نیاز دارد تا متابولیسم را افزایش دهد و در طول روز شما را شاداب نگه دارد ، فراهم می کند .

در طول روز بر روی نکات منفی و یا لیست بلند کارهایی که باید انجام دهید، تمرکز نکنید این باعث می شود تا شما آه و ناله کنید و شما را غرق در فعالیت های مخربی می کند تا از زندگی فرار کنید . بعد از یک روز طولانی و استرس آور ، اغلب افراد به حلقه مداوم منفی گرایانه می چسبند این باعث می شود زیر بار زندگی کمرتان خم شود و حس بی فایدگی به وجود می آورد .

مطلب پیشنهادی:   شست و شوی فرش و موکت

.

برگشت از کار به خانه به این معنی نیست که روز تمام شده است . راه هایی وجود دارد که همراه با انجام فعالیت های مثبت از استراحت نیز لذت ببرید ؛ در این بخش از ۶ روش آمده است تا کارهایتان را به طور روتین بعد از یک روز طولانی و استرس آور انجام دهید:.

۱. زمانی که کفش هایتان را در می آورید و روی مبل لم می دهید در برابر میل به بازکردن پاکت چیپس و روشن کردن تلوزیون یا کامپیوتر ، مقاومت کنید .

۲. موبایل خود را در حالت بی صدا قرار دهید و بر اساس استرس های روز زندگی نکنید .

۳. مشتاقانه بر روی فعالیت های مثبت تمرکز کنید :یک کتاب بردارید ، به یک موسیقی مثبت یا کلمات تشویق کننده گوش دهید ، یا افکارتان را جمع کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید چه چیزی می توانید برای یک شام سالم و مغذی بپزید.

۴. یک چرت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای یا یک پیاده روی تند می تواند سطح آدرنالین شما را بالا ببرد و شما را بیدار کرده و خط فکری خوبی بسازد .

۵. شام سالم بخورید یعنی محتوای شکر را به کمترین حد ممکن برسانید. از کربوهیدرات های پیچیده استفاده کنید تا انرژی خود را افزایش دهید .

۶. شام خود را زود میل کرده و پس از فاصله زمانی مناسب، دوش آب گرم بگیرید و زود بخوابید.

نوشته‌های تازه

, , ,
نوشتهٔ پیشین
گوجه سوخاری
نوشتهٔ بعدی
سوپ اتم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست