تارت بستنی ایتالیایی

آشپزیدسرها

مواد لازم :

  • خمیر نان ( شیرینی) ۲ فنجان
  • کره آب شده ۳ قاشق
  • بستنی ایتالیایی دولچه دی لیچی ۲ پیمانه
  • بادام هندی بو داده شده ریز ریز شده دو سوم فنجان
  • آناناس در صورت دلخواه ۱ عدد

طرز تهیه:

برای درست کردن تارت بستنی ایتالیایی ابتدا کره و خمیر نان را در یک کاسه نه چندان بزرگ و متوسط با هم مخلوط نمایید. فقط نیمی از خمیر نان را با آن مخلوط نمایید ( دو حدود یک فنجان) . بعد آن را روی یک فویل ۸/۷ اینچ فویل پهن نمایید. آن را کنار بگذارید. نصف بستنی را روی یک ظرف صاف به صورت یک لایه پهن کرده و نیمی از آن را با آجیل هایی که ذکر شد بپوشانید. نیم دیگر خمیر نان را روی آن پهن نمایید . سپس یکی دو ساعت آن را فریز کنید تا خوب شکل بگیرد.

بقیه بستنی ها را در یخچال بگذارید و بگذاریدفرم بگیرد. بدقت بستنی شکل گرفته را روی خمیرتان را پهن نمایید. سپس روی آن را پوشانده و همه شب آن را در یخچال گذاشته تا شکل بگیرد.

برای سرو نمودن این دسر، بادام هندی ها را روی دسرتان بریزید. این دسر را به شکل مربع بریده و روی هر کدام از این قطعه ها یک تکه آناناس قرار دهید و آن را سرو  کنید.

برای پوشش دسر با آناناس نیز ۲ قاشق سرپر کره را در یک ماهیتابه بزرگ آب نمایید.بعد دو قاشق شکر قهوه ای را به آن اضافه نمایید. آن قدر آن را هم بزنید تا کاملا در کره حل گردد. سپس دو فنجان آناناس پوست کنده شده تازه و آبدار را به آن اضافه نمایید. در حقیقت روی آن را کاملا با آناناس بپوشانید. می توانید پس از آماده شدن آن را سرو نمایید یا تا سه روز آن را نگهداری کنید. پیش از هر بار سرو نمودن آن را گرم کنید.

مطلب پیشنهادی:   دسر شکلات رژیمی

 

نوشته‌های تازه

, ,
نوشتهٔ پیشین
آشنایی با عدس
نوشتهٔ بعدی
نان پنیری کلمبیا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست