بدترین عادت های آرایشی که مریضتان می کنند

سلامتی

عادت های بد آرایشی را کنار بگذارید:

روش هایی که هنگام  آرایش کردن انجام می دهیم مضرراتی را به دنبال دارد. در این هنگام نکاتی را باید رعایت کنیم که به پوست خود آسیب نزنیم. ۴ مورد از بدترین عادت های آرایشی که مریضتان می کنند را در بخش سلامت مجیدفود معرفی میکنیم تا هرچه سریع تر ترک شان کنید.

بدترین عادت های آرایشی که مریضتان می کنند

۱. استفاده از لوازم آرایش دیگران:

هرگز لوازم آرایش تان را با کسی شریک نشوید و از لوازم آرایش کسی استفاد نکنید, ممکن است شما لباس و جواهرات تان را با دوست تان شریک شوید اما لوازم آرایش فرق میکند و برای استفاده شخصی شما است. اگر لوازم آرایش تان را با دوست تان شریک شوید خطر ابتلا به عفونت در کمین شما است و احتمال ابتلا به تاول های تبخالی در شما زیاد است.

۲. خوابیدن با آرایش:

اگر به دلیل خستگی شب ها آرایش تان را پاک نمیکنید و با آرایش میخوابید باید بگوییم شما در معرض آسیب های پوست و چشم قرار دارید, خوابیدن با آرایش باعث بسته شدن منافذ پوست, سوزش چشم, جوش زدن , گل مژه و… میشود. این عادت نادرست آرایشی عوارض زیادی برایتان به همراه خواهد داشت.

۳. لوازم آرایش تاریخ گذشته:

لوازم آرایشی تاریخ گذشته باید دور ریخته شوند اما برخی از خانم ها توجهی به تاریخ مصرف لوازم آرایش شان ندارند. تا وقتی که تمام نشود آن ها را دور نمیریزند. استفاده از لوازم آرایشی تاریخ گذشته باعث ابتلا به عفونت و تحریک پوستی میشود. معمولا لوازم آرایشی مخصوص چشم عمر مفید کمی دارند و پس از یک مدت باید دور ریخته شوند.

مطلب پیشنهادی:   آشنايي با خواص و مضرات دارچين

۴. خط چشم داخل پلک نکشید:

داخل چشم خود خط چشم نکشید زیرا نسبت به افراد دیگر بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت قرار می گیرید.

 

نوشته‌های تازه

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
کرم کاتالانا
نوشتهٔ بعدی
گوزلمه تخم مرغ و پنیر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست