روشهای زیباسازی صورت

سلامتی

خوش فرم و زیباسازی صورت با کمک تمرینات زبان

خطوط روی چانه یا غبغب می تواند بر اثر ژنتیک، بالا رفتن سن و اضافه وزن اتفاق بیفتد و یکی دیگر از دلایل ایجاد آن، پوزیشن غلطِ زبان داخل دهان است. خوشبختانه شما می توانید در این مورد دخالت کنید و شکل زبان را داخل دهان اصلاح کنید تا ظاهر صورتتان هم بهتر شود.

زیبا سازی صورت

معمولاً غبغب تجمعی از چربی ها را زیر چانه نشان می دهد که بسیار هم طبیعی است. ماهیچه پلاتیسما که گردن را به چانه وصل می کند، ممکن است که ضعیف گردد و در چنین مواردی چربی بیشتری در این ناحیه تجمع پیدا می کند و باعث چاق نشان دادن این ناحیه می شود.

این چربی اضافه، بالای ماهیچه پلاتیسما و زیر چانه قرار می گیرد و غبغب را ایجاد می کند که در این قسمت از مجیدفود به روشهای زیباسازی صورت می پردازیم.

روشهای زیباسازی صورت

چگونه شکل زبان می تواند ظاهر صورت شما را تغییر دهد؟

پوزیشن غلط زبان داخل دهان می تواند این ماهیچه را شل و ضعیف کند و غبغب را ایجاد کند. متخصصان بر این عقیده هستند که اگر ما یاد بگیریم چگونه زبان را به شکل صحیح داخل دهان نگه داریم، می توانیم از شر غبغب خلاص شویم و خط فک زیباتری داشته باشیم، زیرا شکل صحیح زبان به شدت در حفظ ساختار مناسب صورت اثر گذار است.

بهترین پوزیشن برای زبان این است که همیشه در حالت استراحت در بالاترین بخش دهان شما قرار بگیرد. می توانید با انجام تمرین های مختلف و مراقبت از شکل استراحت، پوزیشن زبان را به شکل صحیحی تبدیل کنید.

مطلب پیشنهادی:   کم خونی

تمرین اول:

  • نوک زبان را در سقف دهان دقیقاً پشت دندان بالایی قرار دهید و آن را به قسمت سفت سقف دهان بچسبانید؛ به طوری که با دندان ها برخورد نداشته باشد.
  • انتهای زبان را خیلی آرام و راحت روی سقف دهان تکیه دهید و در حالت استراحت نگه دارید.
  • دهان خود را ببندید و به طور طبیعی نفس بکشید و سعی کنید که در طول روز چندین بار به مدتی که میتوانید زبان خود را در این حالت نگه دارید.

تمرین دوم:

اگر نتوانستید تمرین قبل را انجام دهید، این تمرین را امتحان کنید:

  • سعی کنید حرف N را تلفظ کنید. همزمان که در حال تلفظ هستید، پوزیشن زبان را ثابت نگه دارید.
  • پوزیشنی که در این حالت تجربه می کنید، پوزیشن صحیح زبان شماست.
  • حال قسمت عقبی زبان را به سقف دهان نزدیک کنید و به انتهای زبان فشار کمی وارد کنید و اطمینان حاصل کنید که این فشار باقی می ماند و به سمت بالا وارد می شود.
  • در طول روز چندین بار هر زمان که توانستید زبان را در همان جا نگه دارید و مطمئن باشید که این پوزیشن صحیح است.
  • هنگامی که فراموش کردید چگونه این کار را باید انجام دهید، فقط کافی است که دوباره حرف N را تلفظ کنید.

تمرین سوم:

تکه بزرگی از یک آدامس را بردارید و سعی کنید آن را در تمام قسمت بالای دهان تکان داده و بجوید. از دندان های عقبی استفاده کنید و تا جایی که می توانید با دندان های عقبی آدامس را بجوید. هنگامی که آدامس را با دندان های عقبی می جوید، زبان شما در پوزیشن بهتری قرار می گیرد و می توانید همیشه این تمرین را اجرا کنید.

مطلب پیشنهادی:   فواید و عوارض تنیس روی میز

 

 

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته‌های تازه

, , ,
نوشتهٔ پیشین
کیک کرامبل گردویی
نوشتهٔ بعدی
خورشت ریواس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست